zelf safari organiseren

Discussie in 'Kenia' gestart door ingrid.ottevaere, 17 jan 2007.

1. Marie-Janne

Marie-Janne New Member

Lid geworden:
    5 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Olivier,

Ik wil in oktober ook graag in mijn eentje rondreizen door Kenia maar ik zou graag een persoonlijke gids bij me hebben. Zou je misschien de gegevens van jouw gids door willen geven aan mij?

Groetjes Marie-Janne

2. J.P.

J.P. New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een goed georganiseerde reis ben ik in Nairobi terechtgekomen bij Right Choise safaris. alles precies zoals gezegd en goede afspraken te maken tegen een goede prijs, niet de aller goedkoopste, maar voor prijs kwaliteit een perfecte organisatie! zeer goede ervaringen hier opgedaan! www.rightchoicesafaris.net

3. gifyt

gifyt New Member

Lid geworden:
    8 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    wow wat een prachtige 4 dagen reis hadden we naar het Amboseli National Park, Tsavo East National Park en Tsavo West National Park per persoon voor alleen 1400 usd georganiseerd door een professioneel team van Desney Safaris International onder leiding van Stanly Nyachae. Ik zou ze aanraden voor iedereen die wil vist Kenia of Tanzania bezoek hun site voor meer info http://www.desneysafaris.com of bel op +254 715 067079

4. Cindy007

Cindy007 New Member

Lid geworden:
    14 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn meerdere keren op safari geweest naar Tsavo East, Tsavo West en Amboseli. Alle keren geboekt bij Kenyan Traveltours, vlakbij Bamburi Beach Hotel. Alle safari's stukken goedkoper dan de hostessen aanbieden en net zo goed, zoniet beter. Alles is bespreekbaar, een gids die zijn talen spreekt en zelfs een beetje Nederlands. Gewoon super! Bereikbaar op www.kenyantraveltours.com, per email op info@kenyantraveltours.com of per telefoon op: +254 727 350 498 vragen naar Jamar Smid

5. Jan1972

Jan1972 New Member

Lid geworden:
    9 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Na jaren de wens te hebben gehad naar Tanzania op safari te gaan, zijn wij wij in Juni per vliegtuig naar Tanzania afgereisd. Wij hebben voor Hofland Expeditions gekozen omdat zij een rechtstreekse aanbieder zijn en wij handig vonden dat Hofland in Tanzania zelf aanwezig is. De safari heeft onze verwachtingen geheel overtroffen.

Naast de accommodaties in de Serengeti en andere lodges heeft Morona Hill mijn hart gestolen, het spectaculaire uitzicht en de mooie lodges. Wij hebben genoten van de zonsondergang bij het haardvuur, de leuke bediening en de geweldige kok die elke dag weer een fantastisch diner bereidde.

Deel Deze Pagina