zelfstzandug Tanzania doorreizen

Discussie in 'Tanzania' gestart door leonie_vds@hotmail.com, 15 nov 2007.

1. leonie_vds@hotmail.com

Lid geworden:
    15 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, mijn naam is Leonie, samen met een vriendin heb afgelopen september door Kenia gereisd, we hebben daar een auto gehuurd en alles kunnen doen wat we wilden. Het volgende plan is om ditzelfde in Tanzania te gaan doen maar ik kan nog te weinig info vinden over het wegennetwerk in Tanzania en de entreegelden van de parken. Ik heb van mensen gehoord dat sommige parken 100 dollar pp entree rekenen en dat daar nog kampeer en auto kosten bij komen, ik zou graag van Tanzania kenners hier willen horen of deze info klopt en of het te doen is om zelf te reizen. Moet er bij zeggen dat we niet snel schrikken en het avontuur redelijk gemakkelijk aangaan :)
    Ik hoop op een reactie! Tanx Groetjes Leonie

2. s.schatorje

s.schatorje New Member

Lid geworden:
    21 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je op het vliegveld van Dar es Salaam een visum kan kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik kom vrij laat aan. Weet iemand tot hoe laat het visakantoor nog open is??

Laat het a.u.b. even weten.
    Groetjes Susan

3. eva_wortel

eva_wortel New Member

Lid geworden:
    9 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt prima zelfstandig rondreizen in TZ, veel leuker, ga vooral ook naar het zuiden! Lake Nyasa is geweldig.
    Visum kun je in TZ op de luchthaven van DAR kopen

4. patricia.jacobs6

patricia.jacobs6 New Member

Lid geworden:
    11 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij willen in juli naar tanzania eerst de kili lopen daarna safari.kan iemand vertellen of dit makkelijk ter plaatsen te regelen is,of beter een georganiseerde reis.
    graag reacties

Deel Deze Pagina