Zomer 2012

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door Guest117, 10 sep 2011.

1. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    De zomerreizen 2012 van Arke/Holland International zijn ook al weer bekend. Vorig jaar waren de prijzen van de reizen op zijn goedkoopst vanaf ca. half december tot half januari. Weet je al zeker dat je in 2012 ook naar de D.R. gaat, hou dan in die periode de prijzen in de gaten. Hopelijk strooien ze net als in december 2010 weer volop met kortingen. Kan je weer vele honderden Euro’s besparen. Velen hebben in mei 2011geprofiteerd van een spotgoedkope vakantie. Ik heb op mijn website een overzicht gemaakt van Casa Marina 2012. http://www.thelatinworld.nl/casamarina2012.html Toeslag voor 1 persoon is laag en voor de 55 plussers is er weer korting. Werk overzicht 1 maal per maand bij (als prijzen zijn gewijzigd). Bij grote wijzigingen meld ik ook zeker hier even.

2. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotels zomerseizoen 2012 in D.R. met 55+ korting (Arke/Holland International)

Casa Marina Reef Sosua
    Casa Marina Beach Sosua
    Grand Paradise Playa Dorada
    Barceló Dominican Beach Punta Cana
    Grand Paradise Bavaro Punta Cana

3. Guest117

Guest117 New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo laag als in 2011 zullen de prijzen zeker niet worden. Tot afgelopen week waren de verschillen groot. Afgelopen week zijn de verschillen verder opgelopen. Laagste tarief van 2 weken AI, is nu al 130 euro hoger.
    Betaalde je dit jaar in mei voor 3 weken CM 900 euro, voor mei 2012 is dat op dit moment 1440 Euro.
    Ik laat het overzicht op mijn site www.thelatinworld.nl/casamarina.html dan vervallen.

Deel Deze Pagina