Zonnestrand in Juni

Discussie in 'Bulgarije' gestart door Joep_gerwig, 18 jan 2007.

1. Joep_gerwig

Joep_gerwig New Member

Lid geworden:
    18 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen.. Wij gaan met vrienden naar Zonnestrand.. in begin juni, weet een van u misschien hoe het uitgaansleven er dan is en of er uberhaupt wel toeristen zijn?

2. ellie

ellie New Member

Lid geworden:
    9 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, in juni zijn er al veel toeristen in zonnestrand,daar wij er al voor de derde keer heen gaan.het uitgaaansleven is er onzettend goed. goeie discotheken,en goeie restaurants waar je heerlijk en goedkoop kunt eten,het strand is mooi en schoon en overal staan uitkijkposten aan het strand.

3. melissa89_31

melissa89_31 New Member

Lid geworden:
    10 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi wij gaan ook begin juni naar zonnestrand 3 weken maar op internet staat dat het dan niet zo lekker weeris rond de 20 graden is dat zo???

4. pwmatla@versatel.nl

pwmatla@versatel.nl New Member

Lid geworden:
    2 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in juni naar hotel royal sun.Met onze drie kinderen.Is iemand daar al eens geweest en hoe is het daar voor de kinderen

5. Hesel

Hesel New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug uit Sunny Beach (11daagse trip) en het is er zwaar crimineel gesteld. Ook nergens politie te bekennen; die Bulgaren kunnen zo hun gang gaan!

Bij deze een aantal tips:
    - Neem nooit alleen de taxi; anders heb je aan het eind van de rit een mes tegen je ribben en kun je je inhoud van je portemonnee afleveren.
    - Ga minimaal met z'n drieen in een taxi; dan heb je de minste kans op een beroving.
    - Stel van tevoren een prijs met de taxichauffeur af.
    - Draag geen zichtbare sieraden, zoals kettingen, horloges, armbanden.. ; anders worden ze bruut van je afgerukt!!!
    - Laat je mobiele telefoon nooit in het openbaar zien; anders ben je 'm zo kwijt aan Bulgaar.
    - Je fototoestel kun je het beste thuis laten. Of neem zo'n wegwerpgeval mee.
    - Neem in je hotel altijd een kluisje voor je waardevolle spullen, zoals je paspoort en geld. Die schoonmaaksters en die piccollo's zijn voor geen cent te vertrouwen . Als ze de kans krijgen, roven ze je kamer leeg! Bedenk ook dat ze maar een paar leva's per uur verdienen. Geef ze daarom altijd fooi na elke schoonmaakbeurt van je kamer (3 à 4 leva's is voldoende).
    - Ga nooit in op de avances van die Bulgaarse crackhoeren. Ga nooit met ze naar het strand of iets dergelijks, anders wordt je afgeronseld en beroofd door een groep Bulgaarse gasten.
    - Wissel nooit je geld in bij de kleine wisselkantoortjes; anders kom je zwaar opgelicht terug of krijg je oud geld mee.
    - Wissel je geld altijd in bij de erkende CROWN wisselkantoren.
    - Ga altijd OVERDAG met een stel vrienden pinnen (nooit alleen!); maar wees dan ook zwaar op je hoede en scherm je pincode af!
    - Pas op het strand op voor zakkenrollers. Als je even niet kijkt, ben je al spullen kwijt aan een of andere K*T-Bulgaar.
    - Aai geen puppy's, waarmee kleine zigeunermeisjes op straat lopen, anders kun je er ook flink voor betalen.
    - Laat 's avonds in je dronken bui geen tattoo zetten (op elke hoek van de straat heb je een tattooshop), anders loop je zo hepatitus B op.
    - Loop 's nachts altijd met een stel vrienden, nooit alleen, naar huis, anders word je gegarandeerd beroofd.
    - Bestel bij de happy hours geen plaatselijk bier; dat is voor de helft aangelengd met water!!!

6. sophiegilt

sophiegilt New Member

Lid geworden:
    16 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    wow huh en oja?

Heb je een hekel aan de bulgaren en hun land?

Erg negatief ...jammer!
    Het enige wat ik kan zeggen is ...kom al vanaf mijn 9de in Bulgarije zo ook op het zonnestrand en heb dit nog nooit mee gemaakt of van gehoord!

De mensen zijn erg behulpzaam en vriendelijk en gastvrij Het eten is zalig en de prijzen zijn er te doen !Biertje nog geen euro een diner kost je nog geen tien euro(drie gangen)
    Een cocktail komt je op 3 euro en de tweede is gratis .De natuur is erg mooi en er is genoeg aan cultuur op te snuiven.

7. paultraets

paultraets New Member

Lid geworden:
    18 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook n straf verhaal.
    Kom zelf ook al jaren in Bg.

Nooit iets meegemaakt.
    Je moet natuurlijk niet met je geld staan pronken, maar dat moet je bij ons ook niet.
    Denk dat het bij ons veel onveiliger is.

8. miss_france2000

miss_france2000 New Member

Lid geworden:
    20 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen heeft Hesel geen leuke vakantie gehad :-(
    Maar de meeste dingen spreken voor zich lijkt mij...
    Vorig jaar ben ik hier ook geweest, maar niet veel van gemerkt, oke... nu heb ik ook geen tatoes laten zetten, gebruik gemaakt van de taxi of ben met dure spullen/ veel geld op t strand gaan liggen, maar ik kan me zo indenken hoe dat gaat aflopen. En niet alleen in Bulgarije ;-)
    Ik heb het er erg naar mijn zin gehad, en ga dit jaar weer.

9. cheyenne

cheyenne New Member

Lid geworden:
    10 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen ..Hesel staat ook op hyv es met 0 vrienden..daar schrijft hij of zij ook van dit soort verhalen..

ik ga met 2vrienden naar sonny beach 9HOTEL ATOL)
    WAT ER OOK GEBEURT WIJ GAAN GEWOON GENIETEN.
    bULGARIJE IS EEN ARM LAND..JE MOET OOK NIET DRONKEN OVER STRAAT LOPEN .DAN HEB JE DE MEESTE KANS DAT JE BEROOFD WORD NATUURLIJK..LOOP MAAR EENS DOOR AMSTERDAM? DAN HEB JE OOK KANS DAT HET GEBEURT..
    VOOR DE GENE DIE DEZE ZOMER NAAR SUNNYBEACH GAAN .LUISTER NIET NAAR AL DIE NEGATIEVE VERHALEN..EN GENIET VAN JE VAKANTIE..
    GR CHEYENNE.

Deel Deze Pagina